jueves, 30 de abril de 2015

card kit simon says stamp april'15 #4

Últim dijous d'abril i en teoria últim dijous blog-hop(saltar de blog en blog)amb el Card Kit d'aquest mes! Dic en teoria, perquè encara està per veure si aquesta vegada ens arribarà el kit a temps pel dia que toca! De tota manera, jo amb el d'abril encara vull fer més feina(també falta que em doni temps). A part de la que us porto avui, en tinc una altra a mitges i més idees al cap! Si m'arriben a dir fa tres setmanes, que arribaria a dir això...us juro que no m'ho crec! amb la poca inspiració que em generava aquest kit!!! hahahaha....
Último jueves de abril y en teoria último jueves blog-hop(saltar de blog en blog) con el Card Kit de este mes. Digo en teoria, porque aún está por ver si esta vez nos llegarà el Kit a tiempo para el día que toca! De todas formas, el de abril yo tengo la idea de trabajarlo un poco más(también falta que me de tiempo). A parte de la tarjeta que os traigo hoy, tengo otra a medias y más ideas en mente! Si me llegan a decir hace tres semanas, que llegaría a decir esto... Os juro que no me lo creo! Con lo poco que me inspiraba este Kit!!! jajajaja

Doncs bé, si us sembla anem per feina. Us recordo els materials del Card Kit d'abril'15, que són aquests:
Pues Bueno, si os parece vamos al grano. Os recuerdo los materiales del Card Kit de abril'15, que son éstos:


 
 
I aquí teniu la targeta d'avui:
Y aquí teneis la tarjeta de hoy:


I per fiiii!!! Per fi he aconseguit fer servir algun dels rob-ons inclosos al Kit(i n'hi ha uns quants eh!). I és que en el kit de febrer també hi anaven inclosos uns rub-ons (els meus primers rub-ons per cert) i la veritat és que aquells em van encantar, m'inspiraven mooolt més, la veritat. Però és que aquests...ufff... Però vaja, aquestes alçades del mes, per fi els he aconseguit estrenar! jejeje...
Y por fiiin!!! Por fin he conseguido usar alguno de los rub-ons incluídos en el kit! (y hay unos cuantos eh!). Y es que en el kit de febrero también iban incluídos unos rub-ons (mis primeros rub-ons por cierto) y la verdad es que esos me encantaron, me inspiraban mucho, la verdad. Pero es que éstos...ufff...Pero vamos, a estas altures del mes, al fin he conseguido estrenarlos! jejeje

Doncs per fer aquesta targeta, tots el materials que he fet servir són del kit, menys els troquels de globus i els del fals cosit simulant un"tall" per on figura que aquests s'escapen (com no, troquels Lawn Fawn).
Per donar el toc final, no podia faltar una capa de Wink of Stella per sobre els globus.
Para hacer esta tarjeta, todos los materiales que he utilizado son del kit, menos los troqueles de globos y los de falso cosido simulando un "corte" por donde supuestamente éstos se escapan (cómo no, troqueles Lawn Fawn).
Para darle el toque final, no podia faltar una capa de Wink of Stella por encima de los globos.

I algunes fotos més...
Y algunas fotos más...


 
 
 
 
 

 
Aquesta targeta, a part de fer-la per l'entrada d'avui, la vaig fer per felicitar a la Maribel pel seu aniversari. Al estar juntes en això del Card Kit, què millor que una targeta d'aquestes nostres?
Ésta tarjeta, a parte de hacerla para la entrada de hoy, la hice para felicitar a Maribel para su cumple. Al estar justes en esto del Card Kit, qué major que una tarjeta de éstas nuestras?
 

En fi, espero que us hagi agradat la meva targeta d'aquesta setmana! I ara com sempre, us convido a passar pels blogs de les meves compis, si és que no ho heu fet encara, per veure les seves targetes.

En fin, espero que os haya gustado mi tarjeta de esta semana!

Y ahora como siempre, os invito a pasaros por los blogs de mis compis, si es que no lo habeis hecho ya, para ver sus tarjetas.
 
  
Angie, Scrappy Corner
 


Res més per avui!
Moltes gràcies per la visita i pel vostre temps! Si em voleu deixar un comentari em farà molta il·lusió, i si us voleu subscriure al meu blog i rebre per mail totes les entrades que vagi fent, aquí dalt a la dreta ho podeu fer. Ptnts, i fins la propera!
Nada más por hoy!
Muchas gracias por la visita y por vuestro tiempo! Si quereis dejarme un comentario me hará mucha ilusión, y si os quereis subscribir a mi blog y recibir por mail todas las entradas que voy haciendo, aquí arriba a la derecha lo podeis hacer. Bsts i hasta la pròxima!

 
AnnaSG

Full d'Scrap
 

 
 
 
 
 
 


14 comentarios:

  1. Superbonitaaaaa, sencilla pero muy resultona :D Me encanta el efecto del Wink of Stella, aunque en las fotos no se aprecia mucho. Yyyy ¡reto superado! por fin usaste los rub-ons :p
    A Maribel seguro que le encantó.
    Un besazo.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Graaacias Rocío!!! Creo que sí le gustó, o al menos eso dijo! jajaja
      Bsts wapi!***

      Eliminar
  2. Me encanta esta tarjeta Anna!

    Es tan clean y tan bonita ... ays, que me gusta mucho mucho! jejeje
    Besitos guapiiii

    ResponderEliminar
  3. Ooohhhh!!!!... que voy a decir de esta tarjeta......si la tengo en la mano!!! Y me encanta!!!
    Sigo enamorada de esos troqueles! Ara ja ja todos!
    Un.beso Anna y gracias!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Me alegro que te encante Maribel! Hecha con mucho carino y especialmente para tí! :)
      Bsts wapi!***

      Eliminar
  4. Alça! Quina preciositat de targeta! No és que m'agradi, és que m'enamora! Aquest fals descosit m'ha robat el cor. Vaig a veure si en sé trobar el troquel.
    Artista, que ets un tros d'artista!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies Eulàlia...tu que em mires amb bons ulls! hehehe...si no trobes el troquel, avisa i et óno un cop de mà! ;)
      Gràcies per la visita i pel teu comentari!
      Ptnts!***

      Eliminar
  5. Hola guapa, muy limpia y bonita, con cuatro cositas haces unas cosas preciosas, muy chuuuula, un besito

    ResponderEliminar
  6. La tarjeta es ESPECTACULAR! me encanta!!! la idea de los globos saliendo de la cartulina es cuper chula. Me encanta!

    ResponderEliminar
  7. Muy limpia y bonita. Me gustan los blobos. Besos.

    ResponderEliminar