lunes, 19 de enero de 2015

Targeta "small stamps"

Hola!
No sé què m'està passant últimament, que estic com posseïda d'una mena de... "vena romanticona"! I és que des de que tinc el set de segells Lots of Love, de Paper Smooches, (i d'això no fa ni deu dies), que està que treu fum de tant que l'estic fent servir. Ja porta 3, de les 4 targetes que he fet en una setmana: aquesta, aquesta i la que esteu llegint. Déu ni dó, no?... Hehehe
Doncs bé, la targeta d'avui és per a un altre repte (quin vici això dels reptes!!!), que aquesta setmana han proposat en una pàgina que he descobert fa poc, a blog named Hero, i es tracta de fer servir els segells petits que inclouen els sets (aquells que a vegades deixem una mica de banda...).
Hola!
No sé qué me està pasando últimamente, que estoy como poseída por una especie de..."vena romanticona"! Y es que desde que tengo el set de sellos Lots of Love, de paper Smooches (y de esto no hace ni 10 días), que está que saca humo de tanto utilizarlo. Ya lleva 3, de las 4 tarjetas que he hecho en una semana: esta, esta, y la que estais leyendo. Vaya tela, no!?...Jejeje 
Pués bién, la tarjeta de hoy es para otro reto (qué vicio esto de los retos!!!), que esta semana han propuesto en una página que he descubierto hace poco, A Blog Named Hero, y se trata de utilizar los sellos pequeños que incluyen los sets (esos que a veces los dejamos un poco olvidados...)
I aquesta és la targeta que he fet, a veure què us sembla:
Y esta es la tarjeta que he hecho, a ver qué os parece:




 
Us explico una mica:
*Primer amb la Big Shot, he troquelat dos rectangles en dos tons de cartolina rosa.
*En el que va per sobre (fuxia), li he troquelat el "negatiu" d'un cor.
*Llavors he fet un embossing calent amb el segell Love You del mateix set.
*Seguidament he posat aquesta cartolina a sobre de l'altra de color rosa clar i, suaument amb un llapis li he marcat el perfil del cor.
*He agafat 4 dels segells petits del set (cor mini, cor més gran, el símbol x, i el o) i els he estampat al.leatòriament dins d'aquest cor que he resseguit, convinant tinta marró i tinta rosa.
*Després d'esborrar la marca del llapis, he retallat una làmina de foami deixant un marge i seguint el contorn del cor, i l'he enganxada entre les dues cartolines de color rosa.
*Això ho he muntat una mica inclinat, sobre una base de targeta marró lleugerament més gran.
*Per acabar, uns cors troquelats en cartolina també marró, amb una capa de Wink of Stella i una altra de Glossy Accents per sobre.
Os explico un poco:
*Primero con la Big Shot, he troquelado dos rectángulos en dos tonos de cartulina rosa.
*En la que va por encima (fuxia), le he troquelado el "nagativo" de un corazón.
*Entonces he hecho un embossing caliente con el sello Love You del mismo set.
*A continuación he puesto esta cartulina encima de la otra de color rosa más claro y, suavemente con un lápiz le he marcado el perfil del corazón.
*He cojido 4 sellos pequeños del set (corazón mini, corazón más grande, el símbolo x, y el o) y los he estampado aleatóriamente dentro de este corazón que he perfilado con el lápiz, combinando tinta marrón con tinta rosa.
*Después he borrado la marca del lápiz, he recortado una lámina de foami dejando un margen y siguiendo el contorno del corazón, y lo he pegado entre las dos cartulinas de color rosa.
*Ésto lo he montado un poco inclinado, sobre una base de tarjeta marrón ligeramente más grande.
*Para terminar, unos corazones troquelados en cartulina también marrón, con una capa de Wink of  Stella y otra de Glossy Accents por encima.

Per cert, aquest és el set de segells que he fet servir...
Por cierto, este es el set de sellos que he usado...

 
 
...Em sembla que no m'oblido res! si no és així o teniu algun dubte, em podeu deixar un comentari i us contestaré encantada
...Creo que no me olvido nada! si no es así, o teneis alguna duda, me podeis dejar un comentario y os contestaré encantada.

Espero que us hagi agradat.
Moltes gràcies per la visita i pel vostre temps! Si em voleu deixar un comentari em farà molta il·lusió, i si us voleu subscriure al meu blog i rebre per mail totes les entrades que vagi fent, aquí dalt a la dreta ho podeu fer. Ptnts, i fins la propera!
Espero que os haya gustado.
Muchas gracias por la visita y por vuestro tiempo! Si quereis dejarme un comentario me hará mucha ilusión, y si os quereis subscribir a mi blog y recibir por mail todas las entradas que voy haciendo, aquí arriba a la derecha lo podeis hacer. Bsts i hasta la pròxima!

Anna SG
Full d'Scrap





 

17 comentarios:

  1. Quina preciositat de targeta, Anna! La que s'acaba d'enamorar sóc jo, però de la teva targeta! M'encanta la combinació de colors que has fet, sempre l'encertes! ;)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moooltes gràcies Eulàlia! Celebro que t'hagi enamorat! hahaha.... Aquesta és una convinació de colors que sempre m'ha agradat!
      Merci per la visita i sobre tot per deixar-me un comentari wapa!
      Ptnts!***

      Eliminar
  2. OMG! Amor a primera vista!! Los colores, el acabado.... Que arte tienes Anna!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Oiiiix...muchisimas gracias Angie! que tú tampoco te quedas atrás eh wapa! jejeje....
      Y es que se disfruta taaanto haciendo scrap, tarjetas....verdad?
      Bsts wapi, y gracias x seguirme, x leerme....y por este comentario!!!

      Eliminar
  3. Te ha quedado preciosa, es una monería, y como dices, totalmente romántica, jajajaja. No sé por qué me cuesta a mí tanto hacer tarjetas, igual que los LO, supongo que todo será ponerse :p
    Un besazo.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Graaaacias Rocío!
      Tarjetas ya sabes que es básicamente lo que más hago, son mi adicción!!! jejeje.....pero con los LO ufff...también me cuesta! Tal vez sea que me va el formato pequeño? Por que con los atc tb me atrevo y tb estoy haciendo continuamente...Otro propósito de año nuevo, atreverme más con los LO!!! jejeje
      Gracias x estar siempre x aqui y dejarme un comentario. Eres un sol!!!
      Bsts wapi! :)

      Eliminar
  4. Beautiful card! Thanks for playing along at A Blog Named Hero! -Jessica

    ResponderEliminar
  5. Una targeta mooolt romàntica !!! I moooolt bonica !!! Petonets

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies Raquel! Oi que si que és romàntica....serà xk s'acosta Sant Valentí? ....Jo no ho acostumo a celebrar, sóc més de Sant Jordi és clar, però en tema targetes...ja se sap, oi? jejeje
      Gràcies per la visita i sobre tot, per deixar-me un comentari. Fa ilu!
      Ptnts bonica!***

      Eliminar
  6. Pero qué romática estás ultimamente !!!! muy, muy bonita y eso que no soy mucho de rosa pero has sabido darle un toque muy personal que me gusta. BEsicos

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muchas gracias Luz! Será que se acerca San Valentín!!?? jejeje...me alegro que te guste!
      Gracias x la visita y por tu comentario!
      Bsts!!!***

      Eliminar
  7. Anna has fet una targeta preciosa! M'encanta

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltíssimes gràcies Lidia, m'encanta que t'encanti!!! :)
      Gràcies també per fer-me una visita i sobre tot per deixar-me aquest comentari!
      Ptnts!***

      Eliminar
  8. Oiiii! Que bonita! Esta para mi :P Que haces con tanta tarjeta? Explicanos ^^
    Pues te ha quedado muy dulce y los sellos, que bonitos!

    ResponderEliminar
  9. Anna!! una pregunta!! le has exo falso cosido o me parece?? Como lo haces??...bss y me encanta esta tarjeta!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Julia! Me alegro qyue te guste! La tarjeta sí que lleva falso cosido, però està hecho con troqueles rectangulares de la Big Shot, que ya incorporan este falso cosido :)
      Bsts wapi!

      Eliminar