martes, 22 de abril de 2014

Tovalloles amb aplicacions de patchwork

Hooola!
L'entrada d'avui, va de tovalloles. Us n'ensenyo algunes on hi he fet, com no, aplicacions de patchwork. La primera d'elles, la blava, potser té...gairebé 15 anys(es nota a la foto, que ja té unes quantes rentades, oi?hehehe) i és l'única que no he regalat!
I les altres 3, molt més recents...fetes en aquests últims 3 anys i per regalar!
Hooola!
La entrada de hoy, va de toallas. Os enseño algunes donde he hecho, como no, aplicacions de patchwork. La primera de elles, la azul, tiene como unos...casi 15 años!(se nota en la foto, que ya lleva unos cuantos  lavados, verdad? jejeje) y esta es la única que no he regalado!
Y las otras 3, mucho más recientes...hechas durante estos últimos 3 años, i para regalar!

Doncs res, aquí la més velleta de totes...
Pués nada, aquí va las más viejecita de todas...

 
 
I a continuació les altres 3 més recents...
Y a continuación las otras 3 más recientes...
 


 
 
 
Espero que us hagin agradat! moltes gràcies pel vostre temps i visitar el meu blog! Si em voleu deixar un comentari aquí a la part de baix, ja sabeu que em fareu mooolt feliç! Una abraçada, i que passeu un bon dia!!!
Espero que os haya gustado! Muchas gracias por vuestro tiempo y visitar mi blog! Si quereis dejar un comentario aquí, en la parte de abajo, ya sabeis que me hareis muuuy felíz! Un abrazo y que paseis un bonito día!!!
 
AnnaSG
Full Patch
 
 
 

 
 



2 comentarios:

  1. Ala!! Que artista!! Si es que no sabemos hacer 1 cosa solo jajajaja

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Pués nooo! Y es que, todo lo que podamos hacer con nuestras manitas verdad...me encaaanta! Me las quitan y me muero! jajaja...gracias x el comen, eres un solete! :-) Ptnts!

      Eliminar