domingo, 13 de abril de 2014

Targeta de Sant Valentí

Us presento el que va ser el meu primer projecte, o si més no el primer que feia sent conscient de que allò tenia un nom: SCRAP! I és que quaaaantes coses hauré fet jo a la vida que es consideraria fer scrap, i jo en aquells moments sense saber-ho!
Os presento el que fué mi primer proyecto, o al menos el primero que hice siendo consciente de que aquello tenia un nombre: SCRAP! Y es que cuaaaantas coses habré hecho yo en la vida que se consideraria hacer Scrap, y yo en esos momentos, sin saberlo!
 
A casa no tenim el costum de celebrar aquest dia, ja que aquí a Catalunya el dia dels enamorats és la diada de Sant Jordi(23 d'abril). Però aquest any, aprofitant la meva descoberta del món de l'scrap, vaig dir...per què no fer-li una postal? ...Així doncs, aquí la teniu!
En casa no tenemos costumbre de celebrar este día, ya que aquí en Calalunya el día de los enamorados és la "Diada de Sant Jordi"(23 de abril). Pero este año, aprovechando mi descubrimiento del mundo del scrap, me dije...por qué no hacerle una postal? ...Así pués, aquí la teneis!
Postal San Valentín
Postal de Sant Valentí






Està feta amb el programa gratuït picmonkey(que fins aleshores no el coneixia), i seguint com no, un dels tutorials de l'Elena de pega papel o tijeras. Per provar i per no haver-me d'entretenir massa buscant fotos, en vaig triar unes del dia del nostre casament.
Está hecha con el programa picmonkey(que hasta entonces no conocía), y siguiendo cómo no, uno de los tutoriales de Elena de pegapapelotijeras. Para provar y para no tenerme que entretener demasiado buscando fotos, elejí unes del día de nuestra boda.

Encara que a la foto no s'aprecia, el muntatge que vaig fer amb el picmonkey sobre fons blanc, el vaig retallar i enganxar a la part de davant de la postal amb quadradets de foam 3D per donar-li més relleu, i per un millor acabat, li vaig fer com un "fals cosit"(línies discontínues) amb un retolador de gel blanc.
Aunque en la foto no se aprecia, el montaje que hice con el picmonkey sobre fondo blaco, lo recorté y enganché en la parte de la portada de la postal con cuadritos de foam 3D para dar más relieve. Y para un major acabado, alrededor  le hice como un "falso cosido"(líneas discontínuas) con un rotulador de gel blanco.

 


I aquí teniu l'interior de la postal, on hi vaig posar una foto en blanc i negre sobreposada a la vora amb floretes, feta amb l'única troqueladora de vores que tenia aleshores. La foto també resseguida amb el fals cosit com el de la portada, i un cor que vaig retallar a mà agafat amb una pinceta des de dalt i assenyalant el més important: nosaltres.
I aquí teneis el interior de la postal, donde puse una foto en blanco y negro sobrepuesta al borde con florecitas, hecho con la única troqueladora de bordes que tenia en esos momentos. A la foto también le hice el falso cosido alrededor como en la portada, y un corazón que recorté a mano aguantado por una pincita desde arriba y señalando lo más importante: Nosotros.

Doncs res, espero que us hagi agradat. Tingueu en compte que és el primer que vaig fer!
Moltes gràcies per passar per aquí a fer-me una visita i llegir-me.
Si em voleu deixar un comentari del que us ha semblat, aquí a la part de baix...em fareu molt feliç! Ptnts!!!
Pués nada, espero que os haya gustado. Tened en cuenta que este fué lo primero que hice de scrap!
Muchas gracias por haber pasado por aquí a hacerme una visita y leerme.
Si quereis dejarme un comentario de qué os ha parecido, aquí en la parte de abajo...me hareis muy felíz!
Bsts!!!


AnnaSG
Full d'Scrap





 
 
 
 
 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario