viernes, 18 de abril de 2014

Reciclant paper de diari....Capseta Marieta

Hola!
En aquesta entrada, us ensenyo el primer que vaig fer reciclant paper de diari.
Jo no en tenia ni idea del que es pot arribar a fer amb els fulls de papers de diaris, revistes, publicitat que rebem a les bústies...etc etc... i realment he vist autèntiques meravelles, fetes amb aquesta tècnica. I el millor que té, és que és  una manualitat súper econòmica!!! Només es necessita, bàsicament: paper de diari, cola blanca, un palet de fusta d'aquest estil que venen a qualsevol súper per fer broquetes... i un pinzell! A part és clar, però de fet vindria a ser opcional, pintura acrílica i altres coses com ara toballons de paper estampats per decorar, etc...
Hola!
En esta entrada, os enseño lo primero que hice reciclando papel de periódico.
Yo no tenia ni idea de lo que se podia llegar a hacer con las hojas de papeles de periódicos, revistes, publicidad que recibimos en los buzones...etc etc... y realmente he visto auténticas maravillas, hechas con esta técnica. Y lo major que tiene, es que es una manualidad súper econòmica!!! Sólo es necesario, bàsicament: papel de Periódico, cola blanca, un palito del estilo de los que venden en el súper para hacer brochetas...y un pincel! A parte claro, pero de hecho esto vendria a ser opcional, pintura acrílica y otras coses como por ejemplo servilletas de papel estampado para decorar, etc...

Aquesta tècnica la vaig aprendre a fer, mirant tutorials pel youtube. Em va cridar molt l'atenció, i és que la veritat...és molt curiós!!!
Esta técnica la aprendí a hacer, mirando tutoriales en youtube. Me llamó mucho la atención, y es que la verdad...es muy curioso!!!

Doncs aquí teniu la capseta que vaig fer, una marieta. A veure si no us ho hagués explicat, qui sabria de què està feta???
Pués aquí teneis la cajita que hice, una mariquita. A ver si no os lo huviera explicado, quién sabria de qué material està hecha???

 


 
 
Espero que us hagi agradat. Si em voleu deixar algun comentari aquí baix, em fareu molt feliç! Moltes gràcies per la visita i dedicar-me uns minutets dels vostre temps!!!
Una abraçada, i que passeu un bon dia! :-)
Espero que os haya gustado. Si quereis dejarme algun comentario aquí abajo, me hareis muy felíz! Muchas gracias por la visita i dedicarme unos minutos de vuestro tiempo!!! Un abrazo y que paseis un buén día! :-)
 
 
AnnaSG
Full reciclatge

 

4 comentarios:

  1. ¡Te ha quedado supergraciosa! Qué monería. La verdad es que se pueden hacer auténticas obras de arte reciclando.
    Un beso.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Sííí, es súper resultona esta cajita! Tengo de hechas de diferente estilo...ya las verás cuando vaya poniendo el blog al día
      Bsts!!!

      Eliminar
  2. aaaa... que chula!!! y que simpatica queda la mariquita
    perfecta!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. jajaja...muchas gracias Maribel!
      Bsts wapi!!!***

      Eliminar