viernes, 18 de abril de 2014

Quadre aplicació patchwork

Aquest és el quadre que vaig fer pel neixement del Jordi, el fill de la meva cosineta -així és com ens anomenem amb les meves cosines, hehehe.
Una aplicació de patchwork feta a mà, amb festó. A veure què us sembla! I si em voleu deixar algun comentari aquí baix a "comentaris"...em fareu mooolt feliç! :-)
Gràcies per dedicar-me uns minutets del votre temps, i que passeu un bon dia! Ptnts!

Este es un cuadro que hice para el nacimiento de Jordi, el hijo de mi cosineta (mi primita) - así és como nos llamamos con mis primes, jejeje. ...
Una aplicación de patchwork hecha a mano, con festón. A ver qué os parece! Y si quereis dejarme algun comentario aquí abajo en "comentaris"...me hareis muuuy felíz! :-)
Gracias por dedicarme unos minutos de vuestro tiempo, y que paseis un buen día! Bsts!


 

No hay comentarios:

Publicar un comentario