martes, 29 de abril de 2014

Penjolls de plata...

Per fi, i després de bastant de temps...amb trasllat inclòs, estic mooolt contenta de poder dir que el meu Talleret de joieria -la meva professió- està novament en posició "ON"! I amb ell, i una mica de temps tret d'allà on es pugui, per fi puc tornar a posar en marxa la meva botigueta on-line El Talleret de l'Anna!!! Ho trobava a faltar!
Por fin, y después de bastante tiempo...con traslado incluydo, estoy muuuy contenta de poder decir que mi Taller de joyería  -mi profesión- està de nuevo en posición "ON"! Y con él y un poco de tiempo sacado de allí donde se pueda, por fin puedo volver a poner en marcha mi tienda on-line El Talleret de l'Anna!!! Lo echaba de menos!

I aquests dos penjolls n'han fet l'estrena, a veure què us semblen.
Y estos dos colgantes han hecho la "ignauguración", a ver qué os parecen.




Què us han semblat? si em voleu deixar un comentari, genial!
Moltes gràcies per passar per la visita i pel vostre temps. Ptnts!
Qué os ha parecido? si me quereis dejar un comentario, genial!
Muchas gracias por la visita y por vuestro tiempo. Bsts!

 
 
AnnaSG
 





 

3 comentarios: