viernes, 18 de abril de 2014

Mini àlbum "Petites Memòries"

Aqui us ensenyo el meu primer primer mini-àlbum.
Tenint en compte que era el primer, em sembla que no vaig començar precisament pel més fàcil de fer (pel tipus d'enquadernació que té), però crec que m'en vaig sortir prou bé, o si més no, vaig quedar prou satisfeta amb el resultat.

Aquí os enseño el mi primer mini àlbum.
Teniendo en cuenta que era el primero, creo que no empecé precisamente por el más fàcil de hacer p(or el tipo de encuadernación que tiene), aunque pienso que el resultado no estuvo mal, o al menos quedé bastante satisfecha con él.

Aqui teniu la part exterior:
Aquí teneis la parte exterior:

 
 
 


El nom d'aquest mini àlbum és "Petites Memòries" i com no, el vaig fer seguint un curset on-line de l'Elena de pega papel o tijeras . Com que era el primer que feia, el vaig voler fer amb la mateixa col·lecció de papers estampats que utilitzava ella per ensenyar el pas a pas(Secret Crush de Pinkpaislee), ja que així m'assegurava de no equivocar-me. Potser era una tonteria, però com que aquella col·lecció m'agrada força, n'estic contenta. Un altre dia ja repetiré aquest mateix àlbum amb uns altres papers que trii jo mateixa, i quedarà més personal :-)

El nombre de este mini àlbum es "Pequeñas Memórias" i cómo no, lo hice siguiendo un curso un-line de Elena de pega papel o tijeras. Como era el primero que hacía, quise hacerlo con la misma colección de papeles estampados que ella usaba para ensenyar el paso a paso(Secret Crush de Pinkpaislee), ya que así me aseguraba de no equivocarme. Tal vez fuera una tonteria, però como aquella colección me gusta bastante, estoy contenta. Otro día ya repetiré este mismo àlbum con otros papeles escojidos por mí misma, y quedarà más personal :-)

I la part interior:
Y la parte interior:


                                              
                                        
 
 
 
Espero que us hagi agradat. Si em voleu deixar algun comentari aquí baix, em farà mooolta il·lusió!
Espero que os haya gustado. Si quereis dejarme algun comentario aquí abajo...me hará muuuucha ilusión!

Ptnts, gràcies per la visita i per haver-me dedicat uns minuts del vostre temps :-)
Bsts, gracias por la visita y por haberme dedicado unos minutos de vuestro tiempo :-)

 
Anna SG
Full d'Scrap






 

2 comentarios:

  1. Ei! Jo també vaig fer aquest curaet (i l'àlbum) i va molt bé per anar aprenent tècniques. Vaig tenir molts problemes amb el llom, ja que se m'esquerdava el papar tot i seguir les indicacions de l'Elena. Al final vaig folrar el llom amb aironfix de vellut, jejeje!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ostres siii, jo també vaig tenir alguns problemes amb el llom! i quina llàstima oi? per sort és poca cosa...no el faig servir perquè em sap greu i també em fa por que s'acabi d'esquerdar...però com a exercici, em va anar fantàstic!!!
      Gràcies x la visita i pel comentari.
      Ptnts wapa!

      Eliminar