viernes, 18 de abril de 2014

Mini àlbum dia del pare

Hola! Amb un amica de retard, avui us vull ensenyar aquest mini-àlbum que li vaig fer al meu home, amb la col·laboració dels nens és clar, pel dia del pare. Aquesta vegada no el vaig treure de cap tutorial de la xarxa en concret, si no que vaig anar agafant idees una d'aquí i una altra d'allà i en vaig crear la meva pròpia versió(la qual cosa no significa que no n'hi pugui haver cap altre amb la mateixa estructura etc, ja que suposo que està tot més o menys "inventat"! ;-)

Hola! Con un poco de retraso, hoy os quiero mostrar este mini-àlbum que li hice a mi marido, con la colaboración de los ninos claro, para el día del padre. En esta acasión no saqué el modelo de ningún tutorial de la red en concreto, sinó que fuí cojiendo idees una de aquí i otra de allà, creando mi propis versión(la cual cosa no significa que no pueda haver otro con la misma estructura etc, ya que supongo que està todo más o menos "inventado"! ;-)


 
 
 
Com el vaig fer:
La portada i contraportada les vaig fer folrrant cartró d'uns 1,5 ò 2mm, amb cartolina negra per la part de fora i amb paper estampat de la col·lecció que vaig triar per fer la decoració( Times & Seasons de Echo Park). El que em va marcar la mida de l'àlbum va ser el sobre, és clar. En vaig agafar 6, i els vaig tallar de forma esglaonada. A la portada, li vaig fer una butxaqueta per poder-hi posar un petit tag sobre-sortint, on el meu fill hi va escriure "papa" amb el retulador de tinta especial, i vaig fer embossing en negre. Li vaig posar un eyelet dels que ja venien en el kit de quan vaig comprar la "Crop a Dile" i un cordonet fi de lli que va fins a la part interior de la mateixa portada enganxat. El cartellet "You are my favourite" el vaig enganxar amb foam adhesiu 3d per donar volum...i l'enquadrernació ben simple, un parell de forats amb eyelets i unes anelles et...voilà!
 
Cómo lo hice:
La portada i contraportada las hice forrando cartón de aprox. 1,5 ò 2cm, con cartolina negra la paret exterior i papel estampado de la colección que elejí para hacer la decoración(Times & Seasons de Echo Park). Lo que me marco la medida del àlbum fué el sobre. claro. Cojí 6 de ellos y los corté de forma escalonada. A la portada, le hice un bolsillo para poder poner un pequeño tag en él sobresaliendo, dónde mi hijo escribió "papa" con el rotulador de tinta especial, y le hice embossing en negro. Le puse un eyelet de los que ya vienen en el kit de cuando compré la "Crop a Dile" y un cordoncito de lino que va hasta la parte interior de la portada pegado. El cartelito "You are my favourite" lo enganché con foam adhesivo 3D para darle volumen...y la encuadernación bién simple, un par de agujeros con sus  eyelets correspondientes y unes anillas et....voilà!
 
 
Doncs bé, espero que us hagi agradat i si em deixeu algun comentari per aquí a baix, ja sabeu que em fareu mooolt feliç!!! Molts petonets, i fins la propera! :-)
 
Pués Bueno, espero que os haya gustado y si me dejais algun comentario por aquí abajo, ja sabeis que me hareis muuuuy felíz!!! Muchos besitos, y hasta la pròxima! :-) 
 
 
 
AnnaSG
Full d'Scrap
 

 
 
 
 
 
 

14 comentarios:

  1. Te quedó precioso. Lo importante es la creatividad, no seguir un tutorial y está claro que no te hacía falta.
    Un beso guapa.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias Rocío! Esto del tutorial lo decía x lo de ser principiante...que al menos amí, para empezar, me iba muy bién lo de seguir un paso a paso ;-) Besitos wapa!

      Eliminar
  2. Qué trabajete!!!!!!!!!!!!!!!!!! creo que en la 2da página abandonaría!!!! te felicito!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jajajaja...sip, mis horitas le dediqué, però con ilusión todo es possible Cristina! Mil gracias! Bsts! :-)

      Eliminar
  3. que guapo!!! em quedo per aquí i enhorabona per l'estrena ;)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Me n'alegro que t'agradi!
      Doncs benvinguda i moooltes gràcies! Gràcies per la visita...pel teu comentari...i per quedar-te x aquí!!! :-)
      Ptnts!!!

      Eliminar
  4. Felicitats pel projecte i pel blog! Ànims, compartir ens fa grans! Jo tb escric en català/castellà �� Ens llegim! ❤️

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies Irma, Totalment d'acord! :-) Ens llegim, i taaaan!!! Ptnts!

      Eliminar
  5. Bienvenida al mundo blogger!
    Esta muy chulo!! Felicidades te ha quedado super bonito!! ;)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muchas gracias Aida! Me alegro que te guste. Hay muuuchas ganas e ilusión, metidos aquí a dentro! jejeje...besitos wapísima! :-)

      Eliminar
  6. Te ha quedado estupendo me encanta , enhorabuena y el blog es muy güai un saludo .
    Dolors Ferre Redondo

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muuuchas gracias Dolors, y me alegro que te guste! Comentarios así, dan muuuchos ánimos! Ptnts!!! :-)

      Eliminar
  7. Felicitats guapa, t'ha quedat tot molt bonic

    Anna

    ResponderEliminar